تایید فرضیه
۰۰۰/۰
۶۱۲/۰
۷۸۲/۰
مقدار ثابت
۰۰۰/۰
۷۸۲/۰
اثر همدلی بر رضایت مشتریان
جدول۴-۱۸) آزمون رگرسیون بین همدلی و رضایت مشتریان
برای فرضیه فرعی دوم تحقیق مدل معنی داری بدست آمده است. سطح معنی داری بدست آمده برای تاثیر متغیر همدلی بر روی رضایت مشتریان، کوچک تر از پنج صدم می باشد، که به همین دلیل، با اطمینان ۹۵ درصد فرض H0 رد و فرض H1تایید می شود و این تاثیر معنی دار می باشد، در نتیجه فرضیه تحقیق پذیرفته می شود. شدت تاثیر برابر ۲/۷۸ درصد می باشد، با توجه به علامت بتا مشاهده می شود که جهت این تاثیرمثبت می باشد. ضریب تعیین نیز برابر ۶۱۲/۰ می باشد این به این معنی می باشد که همدلی حدود ۶۱ درصد تغییرات رضایت مشتریان را پیش بینی می کند.
( اینجا فقط تکه ای از متن درج شده است. برای خرید متن کامل فایل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت feko.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. )
۶-روابط متقابل بر رضایت مشتریان بانک ملی بندرانزلی تاثیر مثبت می گذارد.
روابط متقابل برروی رضایت مشتریان بانک ملی تاثیر نمی گذارد :
روابط متقابل برروی رضایت مشتریان بانک ملی تاثیر می گذارد :
نتیجه
سطح معنی داری
بتا
ضریب تعیین
شدت رابطه
تایید فرضیه
۰۰۰/۰
۶۳۸/۰
۷۹۹/۰
مقدار ثابت
۰۰۰/۰
۷۹۹/۰
اثر روابط متقابل بر رضایت مشتریان
جدول۴-۱۹) آزمون رگرسیون بین روابط متقابل و رضایت مشتریان
برای فرضیه فرعی دوم تحقیق مدل معنی داری بدست آمده است. سطح معنی داری بدست آمده برای تاثیر متغیر روابط متقابل بر روی رضایت مشتریان، کوچک تر از پنج صدم می باشد، که به همین دلیل، با اطمینان ۹۵ درصد فرض H0 رد و فرض H1تایید می شود و این تاثیر معنی دار می باشد، در نتیجه فرضیه تحقیق پذیرفته می شود. شدت تاثیر برابر ۷۹۹/۰درصد می باشد، با توجه به علامت بتا مشاهده می شود که جهت این تاثیرمثبت می باشد. ضریب تعیین نیز برابر۶۳۸/۰ می باشد این به این معنی می باشد که روابط متقابل حدود۶۳ درصد تغییرات رضایت مشتریان را پیش بینی می کند.
۴-۵) بررسی وضعیت متغیر های تحقیق