**۷۱۳/۰

بیش شناخت

* p<05/0** p<01/0

۳-۵- روش اجرای پژوهش

برای اجرای این پژوهش ابتدا با صاحبان کافی نت­های شهرهای فردوس و سرایان هماهنگی لازم برای اجرای این پژوهش در این کافی نت­ها انجام گرفت. پس از اطلاع از اعلام آمادگی این کافی نت­ها برای همکاری با این پژوهش و هم چنین اطلاع از تعداد مراجعه کنندگان در روز و ماه به طور میانگین ابتدا حجم نمونه بر طبق جدول مورگان تعیین شد. چون افراد نمونه وارد شده در این تحقیق افراد از گره‌های سنی و تحصیلی مختلف بودند و برای اجرای این پرسشنامه‌ها نیاز به توضیح داشتند اجرای آن ها به صورت مصاحبه رو در رو انجام شد و به همین خاطر زمان زیادی برای اجرای این پرسشنامه‌ها صرف شد. با این که این پرسشنامه‌ها از نوع کوتاه شده بودند، با این وجود زمان صرف شده برای اجرای آن ها به طور میانگین۳۰ دقیقه زمان لازم داشت و ‌بنابرین‏ برای انجام ملاحظلات اخلاقی ، محترمانه از آن­ها درخواست می­شد که آیا مایل هستند که در این پژوهش مشارکت داشته باشند و بعد از پاسخ مثبت ایشان پرسشنامه در اختیار شخص قرار می­گرفت البته قبلاً به آن­ها گفته می­شد که نوشتن مشخصات فردی لزومی ندارد. بعد از این که پرسشنامه‌ها جمع ­آوری گردید، جهت تجزیه و تحلیل به وسیله نرم افزار آماری در رایانه ثبت شد.

۳-۶- روش تحلیل داده ها

برای تجزیه وتحلیل داده ­های پژوهش از آمار توصیفی و آمار استباطی استفاده شده است، که در آمار توصیفی از میانگین، انحراف معیار و..، روش­های آمار استنباطی که در این تحقیق با بهره گرفتن از بسته نرم افزاری «اس .پی .اس.اس»[۷۲] و با توجه به سئوال­های پژوهش و فرضیه ­های صورت بندی شده ، مورد استفاده قرار گرفته ، عبارت از تحلیل رگرسیون چندگانه با روش گام به گام برای ورود متغیرهای پیش‌بینی در مدل رگرسیون استفاده شده است.

فصل چهارم

یافته­ ها ونتایج تحقیق

    1. – Cyberspace ↑

    1. – Roche & McConkey ↑

    1. – Tellgen, A. ↑

    1. – Maslow ↑

    1. – Ijsselsteijn, et al ↑

    1. – Test Internet Addiction(IAT) ↑

    1. – Tellgen Absorption Scale(TAS) ↑

    1. – Immersion Tendencies Questionnaire(ITQ) ↑

    1. – Bell‚A ↑

    1. – Shotton ↑

    1. – GoIdberg, ↑

    1. – Internet addiction disorder٫ (IAD) ↑

    1. – Young, K ↑

    1. – Belak et al ↑

    1. – Shapira‚ N.A ↑

    1. – Egger‚O & Rauterberge ‚M ↑

    1. – Brenner‚V ↑

    1. – Internet Addictive Behavior Inventory ↑

    1. Morahan-Martin& Schumacher

    1. Sohottn

    1. – Belsare et al ↑

    1. – Pathological hnternet-use(PIU) ↑

    1. – Davis ↑

    1. – Generalized pathological internet-use ↑

    1. – Specific pathological internet-use ↑

    1. Caplan

    1. – Pallanti et al ↑

    1. – Drug therapy ↑

    1. – Shapira et al ↑

    1. – Parsons ↑

    1. – Behavior therapy ↑

    1. Machlis

    1. – Tao Ran ↑

    1. – Roche & McConkey ↑

    1. – Maslow ↑

    1. – fascination ↑

    1. – peak ↑

    1. – Snodgrass & Lynn ↑

    1. – Fellows & Armstrong ↑

    1. – self-control ↑

    1. – challenge-based immersion ↑

    1. – imaginative immersion ↑

    1. – narrative ↑

    1. – Smith ↑

    1. – Moshe‚ et ↑

    1. – Griffiths MD ↑

    1. – Charlene‚ et ↑

    1. – Shuoton‚ L ↑

    1. – Multidimensional personality questionnaire ↑

    1. – psychotism ↑

    1. – alertness ↑

    1. – alertness ↑

    1. – attention allocation ↑

    1. – The MEC Spatial Presence Questionnaire (MEC-SPQ ↑

    1. – Temple Presence Inventory (TPI) ↑

    1. – self-transcendence ↑

    1. – self-forgetfulness ↑

    1. – Cloninger ↑

    1. – identification ↑

    1. – unified whole ↑


فرم در حال بارگذاری ...

کلیه مطالب این سایت فاقد اعتبار و از رده خارج است. تعطیل کامل
بیش شناخت معنایابی درگیرشدن عوامل **۷۸۸/۰ **۴۱۴/۰ **۴۱۸/۰ **۵۳۶/۰ رویاپردازی **۷۶۰/۰ **۴۰۲/۰ **۳۷۶/۰ **۴۸۱/۰ حس آمیزی **۷۱۵/۰ **۴۱۳/۰ **۳۳۹/۰ **۴۶۵/۰ حالت‌های دیگر هشیاری **۶۴۰/۰ **۴۷۱/۰ **۳۱۰/۰ **۳۸۶/۰ تجسم **۶۰۳/۰ **۳۲۳/۰ **۳۰۸/۰ **۳۳۰/۰ موسیقی **۶۲۵/۰ **۲۸۳/۰ **۳۵۲/۰ درگیرشدن **۵۳۷/۰ **۲۷۳/۰ معنایابی