ردیفتعاریفنویسندگان

۱

QFD، فرآیندی است که به صدای مشتری گوش فرا می‌دهد، نیازهای مشتریان را شناسایی می‌کند و آن نیازها را در طراحی و تولید محصول و خدمات لحاظ می‌کند.

مادو[۱۱۹]، ۱۹۹۹

۲

QFD، روشی است مشتری‌گرا که به طراحی کیفیت در محصولات یا خدمات در مرحله­ طراحی کمک می‌کند، داده‌ها را به روش منطقی سازماندهی می‌کند، و رضایت مشتری را تأمین می‌کند.

بوچرو و رولانز[۱۲۰]، ۲۰۰۰


فرم در حال بارگذاری ...

کلیه مطالب این سایت فاقد اعتبار و از رده خارج است. تعطیل کامل